Kızlar ben bugün tekden e gittim. Temizlik, personelin güler yüzlü olması ve ilgisi kesinlikle memorial da çok daha iyi. Memorial de saatlerce sıra beklemek gibi bi durum yok. Hızlıca halloluyor işlerimiz. Tekden e gelecek olursak hastane olarak memorial in yarısı kalite anlamında. Tekden e gitme sebebim Gülcan hanımdı. Bugün izinden dönmüş ve çok yoğundu hep böyle olduğunu söyleyenler oldu. Ancak doktorun ilgisi konusunda Gülcan hanım açık ara Emine Şüheda hanımdan çok daha iyiydi. Tecrübesiyle insanı sakinleştiriyordu. Benim için önemli olan doktor olduğu için Gülcan hanımla devam edeceğim. Ayrıca eşimden dolayı normalde indirimli giriyordum tekden de 1490 a muayene oldum, memorial de 2090 a. Memorial de eşimin indirimiyle 42 olan doğum paketi 36 ya indi. Tekden bu tarz indirimler olmadığını şu an tek fiyat 35 bin olduğunu söyledi. Normal ve sezaryen fark etmiyor dedi. Yani güvendiğin bi doktor ama temizlik konusunda devlet hastanesinden hallice bi hastane mi yoksa personeliyle temizliğiyle 10 numara bir hastane ama gereksiz kaygı yaratan tecrübesiz bir doktor mu diye düşündüğümde Gülcan hanımla yoluma devam etmenin hem bebeğimin hem benim psikolojimiz açısından çok daha iyi olacağı kanaatine vardım. Memorialda doğum paketi şeklindeydi fotoğraf çekimi ilk muayaneler memorial bebeği olduğu için ömür boyu %15 indirim vs tarzı şeyler vardı standart paketinde. Bakınca bin tl farkla daha iyi şeyler sunulmuştu belki ama doktoruna güvenmedikten sonra isterse bedava versin insan istemez. Eğer Gülcan hanım memorial de olsaydı geldiğim yerdeki doktorumla aynı kalitede hizmet alırdım. Tecrübeli biri her zaman daha iyi bunu 1 gün arayla yeniden deneyimledim.