Minikeller38 çok teşekkür ederim ben de öğretmenim 🌸 bugün Memorial de emine hanıma geldim ama biraz beni korkuttu. Zorunlu sezaryen gibi görünüyor dedi ama görev yerimizdeki doktorum normal doğum olabilir bebek döner acelemiz yok demişti. Emine hanım detaycı ama diğer doktorumun ilgisini çok göremedim bilmiyorum. Bende eşimin işinden dolayı mecburen hastane uzak olduğu için ailemin yanına geldim anlaşmalı kurum indirimimiz olduğu halde muayene 2090, kan ve nst ile 1300 tl daha verdim. Daha doğum paketlerini sormadım bile ama acıbademle yarışıyor demişlerdi sanırım öyle. Kararsız kaldım burası annemlere daha yakın ama kafam rahat olmadıkça isterse 2 dk mesafede olsun. Eski doktorum çok iyiydi. Gereksiz kaygı yaratmıyordu. 16 kg aldım süreç içinde 33. Haftadayım, bana söylediği direk olarak ‘çok kilo almışsın ya’ oldu. 30 kilo alanlarda oluyor olabilir de evet başlangıç kilom yüksek ama bu şekilde hasta motive olmaz ki. Eski doktorum erkekti ama daha kibar ve naifti bence emine hanım çok dik ve doğrucu konuşuyor. Güler yüz, moral, motivasyon hamileler için çok önemli bence. Bebeğimin boyu uzun diyorum evet boyu uzunda şurası şöyle burası böyle diyor hani olumluya sevinme hissi bile yaşatmıyor. Gülcan hanımı veya dünyam da Aynur hanımı da çok söylediler bu ikisinden birine gidip değiştirsem mi diye düşünüyorum. Doktor değiştirmek zorunda olmasam eski doktorum zorunlu sezaryen dese bu kadar üzülmezdim çünkü her şeyiyle beni dinliyor, kaygılarımı anlıyor ve pozitifliğini koruyordu hep. Çok uzun oldu ama kaygılarımı anlayacağınızı düşünüyorum. Tekrardan ilginiz için teşekkür ederim.