tugceural Gizem1504 evet benim de sıvı değil yapış yapış gibi sanki ama bende hep beyaz sarı bir renk
Gizem1504 tugceural ara ara geliyor bende normal dedi doktprum sancım düzensiz bugünde geldi oda sarı beyaz gibiydi herkesin farklı geliyor
NoName_ Gizem1504 benim nişanım 3 gün geldi 3.gün sabah 9 buçuk gibiydi sancım başladı direkt olarak 5dkda 1 geliyordu akşamına 8.45de doğumum oldu
Gizem1504 NoName_ bende öyle aman aman yapmadım ama nişanın böyle sürekli gelmeside moralimi bozuyor ya açılma olmazsa diye
NoName_ Gizem1504 benim 3 gün süren nişan sonrası gittiğimde açılmam 3,4 cmdi 1 saat yürü gel dediler sancıdan yürüyemedim bile ama 1 saat içinde 6cm oldu odaya alındım 3,4 saat içinde de 10cmle doğurdum
NoName_ Gizem1504 düzenli mi geliyor benim doğumdan önceki gün sancım geldi düzensizdi gece rahat geçirdim ama düzenli olur sanmıştım olmadı ertesi sabah başladı düzenli
Gizem1504 NoName_ bugün düzenli gibiydi uyudum geçti ara sıra belimde sızlamalar var adet gibi bugün kontrolüm var zaten