Negatif hissettirmek hiç istemem ama benim nişanım geçtiğimiz çarşamba günü gelmişti sonrasında hiçbir şey olmadı normalde olan ufak tefek ağrılar sızılar dışında hala da yok. Sizin sancınız Varmış düzensiz de olsa, inşallah kolaylıkla ilerler ve gerçekleşir doğumunuz. Ama uzun da sürebiliyor demek için yazdım sadece. Ne olursa olsun sonu sağlık olsun inşallah🙏🏻