Arzucifci_3436 [silindi] ben 1 eylülde kan verdm 330çıktı 3 eylül 760çıktı, bugünde kontrole gittim 4 haftalığım keseyi gördük çok şükür 🙏🏻 2 hafta sonra kalp atışlarını duymaya gitcem inşallah 🥹🤍 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza🫂
[silindi] Arzucifci_3436 yaaaa maşallah❤️ darısı bana ve kalp atışını duymayı bekleyen tüm hamiş kızçelere olsun🌸🥰
210623 210623 _Uykusuzanne1 canımmm ben bugün kalp atışını duydum çok şükür 😍 seninle de paylaşayım dedim. Ultrasona göre 7+3 üz şu an çok şükür yolunda gidiyor 🥰 darısı senin ve bütün hamiş arkadaşlarımızın başına 🥰🥹
hatunag Destekanne ayyy inşallah çok sabırsızlanıyorum kalp atışlarını duyabilmek için 🥰 inşallah siz de duyarsınız 😌
fatmanurgenc İyi geceler herkese 💕 2 gün önce beta 1378 çıktı bugün 1820 böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba yavaş mı yükseldi sanki önceki günlerde hep 2 kat artmıştı 😔
nidoko [silindi] regl tarihime 1 gün kala beta 189 çıktı şuan 5+3 deyim hala doktora gitmedim birdaha testte vermedim 6+6 ya randevu aldım günün gelmesini bekliyorum inşallah kalp atışı duyarız