Mervennur1 Sude346 hayır gittim açıklığım 1 cm di tekrar yolladılar yürüyüş yaptım ılık suda bekledim daha ne yapayım bilmiyorum
Sude346 Mervennur1 Allah kolaylık versin canım söylemediler mi şunları bunları yap diye sancıların ne durumda
Mervennur1 Gamze-yagmur123 Doğum hikayemi anlatmak isterdim ama olumlu bir hikaye değil maalesef yine de anlatmamı isterseniz yeni post açarak anlatabilirim
Turuncukelebek Mervennur1 neden iyi geçmedi canım devlete mi gidiyordun orası insanları mahvediyor birde normal dogummu yaptın çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Mervennur1 Turuncukelebek Esenler kadın doğumda yaptım hastane olsun çalışanları olsun Allah hepsinden razı olsun çok ilgilendiler sorun bendeydi açılmam çok geç oldu sancı çektim iki gün
Turuncukelebek Mervennur1 anladım iyi önemli bişi olmadığına sevindim sancı hepimiz cektik kimimiz kısa kimi uzun başka sorun olmasın iyi sancı çektiniz geçti bitti ben daha kötü sandım siz öle yazinca