Mervennur1
37+4 haftalığım ben de canım, aynı sancılar yüzünden biz de az önce geldik acilden, açıklığım yok nst de az sancı çıkıyor, ama evde duramıyordum gece 1 uyandırdı sancı beni takip ediyordum 3 - 4 dk da bir düzenli geliyordu. Bol su iç dedi bana ebe, susuzluk sancı yapabilirmiş kendini de çok yorma dedi canım.