bebeklerim__ mrvsrcn maşallah en azından arkada guzel dogumum oldu diyebiliyormusun😀😀 ikinamadigimdan çocuğumun kafasi uzun gelmişti doğurmak istemek ve istememk arasindayiz😀
mrvsrcn bebeklerim__ o ikinamadigin için değil ya kanalda çok beklediyse o yüzden öyle uzun olmuştur, bi tane yapmışsın yine yaparsın daha güzel yaparsın Hemde şimdi su gibi geçsin doğumlarımız 🤲🏻🌸🫶🏻
bebeklerim__ gulsahh12 bana diyorlar ki ikinci doğumun korkma. Asil mesele o ya iste. İlkinde bilmiyoruz neyle nasil karsilacagimizi bunda herseye hakimiz😀😀😀
danla2711 bebeklerim__ her hamilelik farklı olduğu gibi her doğumda farklı oluyor ilki zor oldu diye 2.de zor olacak değil hiç korkma benim doğumum sancılar haricinde çok kolaydı🥰 hatta doğumhaneden yürüyerek çıktım Rabbim kolaylaştırsın inşallah sağlıkla kucağına al sende yürüyerek enerjik bir şekilde çık 🥰🤲
bebeklerim__ danla2711 agzin bal yesin aminnnnn canim benim amin insallah. Allah razı olsun oyle iyi geldi ki mesajın
danla2711 bebeklerim__ evet sadece derinnn derin nefes aldım ve nefesim tamamen bitene kadar kendimi ıkınıp zorladım bitince 1 sn dinlenip tekrar derince nefes aldım ve ağzımı kapatıp burnumdan nefesimi vererek uzun uzun ıkındım
Ayperi11 36+5 vallahi doğum diyince içim tuhaf oluyor heyecan basıyor bende çok fazla korkuyorum ne şekilde olacağı da belli değil napcağımı bilmiyorum 😒
bebeklerim__ Ayperi11 tek değilmişim en azından. Herseye hakimiz aslında. Sanci anlarını karsilamayi ikinabilmeyi ama asıl mesele onlari uyguluyabilmekte…
bebeklerim__ mrvsrcn ah canim benim amin amin insallah. Tek avazda kurtulalım. Guzel travmasiz bi dogum nasip etsin rabnim bize. 🥰
Nsrin bebeklerim__ 🤗 gel bacım 37+4..iki saattir kivraniyorum futbolmu oynuyor karnimda yoksa horonmu tepiyor bilmiyorum ama hem kaburgama tepiyor hem assagiya baskı yapıyor ama ağlıcam artık 😩😩
gizemozel22 40 haftalık olduk. Kendiliğinden başlamadığı için doktor yarın suni sancı ile başlatacak. Korkudan uyku uyuyamıyorum
bebeklerim__ gizemozel22 gidiyomusun bugün yaniiii allahim tek avazda kurtarsın seni insallahhh🥲🥲 haber ver
kurtaricimelekk bebeklerim__ benimde ikinci gebelik daha 20 haftalık ama şimdiden dertlenmeye başladım nasıl doğurcam diye ilki vajinal olmuştu nasipse bir daha öyle istiyorum 🙏
bebeklerim__ kurtaricimelekk canim benim bu haftalarda ara araa o korku geliyor ama geri gidiyor. İnşallah sende tek avazda kurtulursun
Ipek321 bebeklerim__ Merhaba valla benim de 3 gebeliğim Rabbim nasip ederse bu da normal olacak. Açıkçası normal olmasını istiyorum zaman daraldıkca bazen diyorum ben deli miyim onca acı onca yaşadığım şeyleri yeniden yaşayacağım ama geçiyor bee bebeğimiz büyürken acılar da yaşanılan kötü anılar da geçiyor bir yanım hemen doğurmak istiyor bir yanım hamileliği doyasıya yaşamak istiyor gerçekten duygudan duyguya geçiyor insan 🥹
bebeklerim__ Ipek321 insallah gönlüne göre normal doğum olur. Evet o sabırsızlık ve icimde biraz daha dursun hissiyatı hepsi karma karışık . Sağlıkla gelsinler yavrularimz🥲
seymanuurr Ayy benimde 2. Gebelik SSVD planladık sancı nasıl birşey omu bile bilmiyorum. Nasıl anlayacağım diye düşünüyorum 39+4 olduk. Nst de sancılar çıktı 2 cm de açıklık var dedi evdeyim ama bende hiç bişey yok hissetmiyorum çok korkuyorum 🥲
bebeklerim__ seymanuurr 2 cm cok cok az çünkü o yüzden hissetmiyor olabilirsin canim. En az bi 5 de hissedilmeye başlıyor diye düşünüyorum. Ssvd deneyim icin mi istedin büyük cesaret tebrik ederim 😍