bebiveben 30 haftalığım, daha doktorumla doğum konuşmadım daha var çünkü, ben anlamıyorum bu doktorlar gün veriyor böyle erken erken, sezeryan gününü bırak daha nasıl doğum istediğim bile söz konusu değil, gerçekten anlamıyorum sizinkiler mi aceleci benimki mi çok relaks😂