meinbaby_ Nrgalt8 teşekkür ederim bilgi için. Banada doktor akşamları iç dedi ama aynı saat dememişti . Dikkat ederim 🙏
Annekuzusu123 meinbaby_ Banada başlamıştı iki defa kanamam oldu kesti şu an geri başladık 2 aydır 35+3 olduk Allah’ın izniyle 37 de bırakıcaz ilkinde de öyle yapmıştık 38 de bırakmıştık
EsoMom_ meinbaby_ ben kullandım bi zararı yok canım 40 haftalık ölü doğum sebebiyle kullandım ama perinatoloji detaylıda bıraktırdı 24 haftaya kadar kullandım ama normalde 35. Haftaya kadar kullanılıyor 😇
00gkcm Kbrrr002 et coraspin şuan 35 e giricez her hafta gittiğimde soruyorum devam diyor henüz ne zaman kesecek bilgim yok muhtemelen doğuma kadar kullanacağım
Annekuzusu123 Kbrrr002 ilkinde 38 de bıraktım 42 de doğum yaptım da o yüzden 😂bunda 36 sonunda bırakıcaz Allah izin verirse
Kbrrr002 Annekuzusu123 bana da 36 dedi iki gün sonra bırakacağım erken mi olur diye korkuyorum erken doğum riskim de var
Simsiyahh meinbaby_ ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 23+5 olduk hiç birşey olmuyor Allahın izniyle korkmayın
Kbrrr002 00gkcm Coraspirin doğuma kadar kullanılmaz Kani durduramazlar iğneden daha etkili çünkü Bana da 36 Haftada kes dedi. Şu an 35 + 5 im Erken mi olur diye korkuyorum erken doğum riskim de var İğne de kullanıyorum
seldak59 meinbaby_ Benim de 2 düşüğüm oldu ve genetik test yaptırdık kan pıhtılaşması sorunu çıktı şuan da 7+4 teyim doktorum 2ncü düşükten sonra coraspin 100 mg verdi onu kullanıyorum iğne vermedi ikisi aynı etkiyi yapıyor muş sanırım
Annekuzusu123 Kbrrr002 benim iğne yok sadece hapta bilmiyorum 36+4 de kontrolüm var gelene kadar iç dedi
00gkcm Kbrrr002 bilgim olmadığını belirttim aslında hala kesmedi bende her gitmemde soruyorum devam et diyor 35 e yeni girdik bizde artık ne zaman keserse bilemeyeceğim
prensesannesi611 meinbaby_ ablamda kullanıyor canım o da çok tedirgindir tanıdığı tüm doktorlara sordu sıkıntı olmaz mış