Can_sel12 Canım sen okuduğunu anlamıyorsun sanırım, yaklaşık 1 sene hamile kalmak için uğraştım 5 çıktığı da 4 çıktığı da oldu senin doktor arkadaşın gibi kimse “1 üstüyse gebesin” demedi. Hemşireysen senin bunu benden daha iyi bilmen gerekir. Zaten normal zamanda da beta hcg baktırsan <5 çıkıyor. İnsanları umutlandırmayın. Yanlış yönlendirmeyin.