Aysunays bebesever aynı bana da öyle. Öykü dedim anlamı yok hikaye diye mi çağıracaksın dediler. Parla dedim deterjan markası gibi dediler. Duru dedim her 5 çocuktan 3 ü Duru dediler. Hep eleştiri
Seymatrkay Aysunays O eleştiren cahilleri sen bana gönder. Kafana hiç takma. Çok güzel bir isim. Çocuğun büyüyünce o cahillerle bir arada olmayacak. Başka insanlar tanıyacak. Başka yüzler görecek. Çok naif bir isim. Hayırlı olsun.
ikincibahar_08 her 5 çocuğun 4üne koyulan modern diye dayatılan isimlerdense Aylin çok zarif çok naif geldi benim kulağıma bence kimseyi takmayın sonucta annesi sizsiniz önemli olan sizin içinize sinmesi
Endoplazmikredikulum Aysunays eşiniz ve siz istiyorsanız bu isim kalsın ama şöyle diyeyim bunu diyen çok yakın çevreden birisiyse örnek anne baba abi vs. Bu kılıf gibi kalıyor malesef.
Aysunays Endoplazmikredikulum aileden birileri değil çok şükür annemler vs beğendiler. Diyenler akrabalarımız ama 😕
Endoplazmikredikulum Aysunays aman boşver onları ya Önemli olan senin eşin ve sen ayrıca aylinde çok güzel bir isim hasret kaldık böyle isimlere