Aysunays Merhaba anneler kızım için aylin ismini düşünüyordum fakat çok fazla eleştiri aldım. Hem ismin eski oldugu ile alakalı hem de yaşadığımız yerde aylin isminde biri var bir tane de kızı var bu ablamızın. Kendi halinde kimseye zararı olmayan birisi. Sadece sacları kısa tarzı erkek gibi… aynı isim diye kızımla dalga geçiyorlar. Ben de insanları neden aşağılıyorsunuz ayrıca aylinin kimin ismi oldugu önemli değil benim kızımın ismi olacak dedim sustular.. eşim de öenmli olan bizim içimize sinmesi takma kimseyi diyor. Ama ben çok kafama taktım ne yapacağımı bilmiyorum sizden fikir almaya ihtiyacım var.
ecemk94 Aysunays Bu çevrenizdeki ailenin ismindeki kişi çok yakınız akrabanız mı yoksa bir komşu vs bir şey mi. Ayrıca kişinin kısa saçlı erkek gibi olmasının ismin aynı olmasını arasındaki bağlantıyı kuramadım insanlar gerçekten çok alakasız yerlerden alakasız şeyleri birleştirebiliyorlar. Siz aylin koymak isterseniz neden olmasın. Lalin, Malin Dalin gibi saçma sapan şeyler koyacağınıza aylin koyun mis gibi
hulya10 Aysunays bence de çok güzel isim insanlar hadlerini fazlaca aşabiliyor bazen. Birkaç kez tersleyin olmadı bir daha bir şey diyemesinler onlara ne oluyor 🤦🏼♀️
sari_papatyam Aysunays Aylin ismi çok güzel bence çok zarif ve güzel ama siz nasıl bir insansınız onu bir düşünün çevrenin dediğinin etkisi altında kalıyorsanız genelde içinizde hep bir acaba kalıyor kendimden biliyorum ilk kızımın ismi için biri olumsuz bir yorum yapmıştı ben değiştirmek istedim eşim değiştirmedi ama o yorum beni hep etkilemişti bazısı kafaya hiç takmaz öyleyseniz boşverin istediğiniz gibi koyun🫶
Aysunays ecemk94 Aslında ne akrabamız ne de komşumuz sadece aynı ilçede yaşıyoruz herkesin tanıdığı birisi. Eşi terk edince kızına bakmak için ayakkabı boyacılığı bile yaptı. Sadece tarzı erkek gibi.. Bence o da kendini korumak için diye düşünüyorum çünkü çok temiz bir kadın. İşinde gücünde Benim de içime sindi aylin hemde anlamı çok güzel çok teşekkür ederim🙏
ecemk94 hulya10 bizim cinsiyetimizin belli olmasına henüz daha var ama ismimiz yıllar öncesinden belliydi. Eşimin ailesi isme karşı çıkıp olmaz deseler de, biz başka şekilde sesleniriz demişlerdi. eşim çok güzel bir şekilde uyarıp isim konusunda sert bir şekilde uyarmıştı sonrasında tek bir kelime bile eden olmadı. İnsanlar gerçekten net ve sert bir şekilde uyarılmadan hadlerini aşmamaları gereken konuları anlayamıyor
sari_papatyam hulya10 dimi ya eğer birisi içine sinen güzel bir isim bulmuşsa bir şey demesin kimse olumsuz düşüncelerini kendine saklasın 😒
Aysunays ecemk94 Kesinlikle ondan anlıyorlar kırmamak için sesini çıkarmadıkca daha da üste çıkıyorlar
staRmama Aysunays bence aylin hiçte eski bir isim gibi durmuyor. Mesela fatma Meryem ismi eski evet ama aylin geniş zamanlı bir isim ki çokta zarif geliyor kulağa hiç öyle söyleyenleri takma bence gayet hoş
Aysunays staRmama Bana da çok eski gibi gelmiyor herkes yeni isimlerden koyarsın sanmıştık dedi. Ama ben memnunum çok teşekkürler 🙏
Serde55 Aysunays O yüzden doğumdan önce ismi kimseyle paylaşmamak gerekiyor. Aylin güzel bir isim. Zamansız bir isim. Asıl şu an aşırı popüler olan isimler birden eskiyecek. Aleyna isminin tam 2000ler ismi olması gibi, şimdi ise tamamen demode bir isim.
Aysunays Serde55 teşekkür ederim sizin yorumlarınıza önem veriyorum açıkçası burada da anlamı yanlış bilinen isimler konusunda insanları bilinçlendirmeniz çok güzel. 🙏
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Aysunays kime ne ya bundan o kadar uyduruk isimler varken aylin ismine mi takılmışlar. Başka isim seçsen ona da kulp bulurlar ben olsam vazgeçmem
Aysunays HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI evet gercekten öyle aylin gayet normal bir isim halbuki benim de beklemediğim bir eleştiriydi
bebesever Bende her isme karşı ama her ismeee karşıı çevremden özellikle ailemden eleştri aldım ve bıktım. Sanki kendi isimleri harika da 😂 kesin kararlı konuş kimseye fikrini sorma
Aysunays bebesever aynı bana da öyle. Öykü dedim anlamı yok hikaye diye mi çağıracaksın dediler. Parla dedim deterjan markası gibi dediler. Duru dedim her 5 çocuktan 3 ü Duru dediler. Hep eleştiri
hamilesavis19 Aysunays nedense Ay ile başlayan kız isimlerine bayılıyorum. Ayla, Aylin benim zihnimde çok nahif, kibar isimler. İnsanlar herşeye illa ki bahane bulacaklar fakat bu onların değil sizin bebeğiniz, içinizden ne geliyorsa o 💖