Patiseverana 37 den önce doğan bebeklerde solunum kendi alabilsede desteğe bi tık ihtiyacı olabiliyor emme refleksi tam gelişmemiş olabilir boy kilodan değilde daha çok anne karnında ne kadar durursa o kadar iyiydir demiştir zaten bi sıkıntı vs görmüş olsa ki bu haftalarda sancı ve yumuşama sadece kendini çok yormaki tetikleyen doğumu en azından 38 i gör diye demiştir bence