zeyka Bazi doktorlar bebegi anne karnında tutabildiigi kadar tutuyorlar. vajinal doğum olacaksa bence de çok erken haftadasiniz. Benim 2. sezaryenime doktorum 39+3 e gün vermişti.
G3434 Patiseverana 36 haftalık daha erken doğum için. En azından 37ye kadar bekleyelim demiş yani. Ondan yat dinlen iş yapma demiş. Hayırlı doğumların olsun sağlıkla kucağına alın inşallah kizceni
Embu Patiseverana haftanız erken diye olabilir canım boyu kilosu ultrosana göre de olmayabiliyor solunum sıkıntısı çıkabilir yutkunma eğilimi gelişmemiş olabilir anne karnında 1 günün bile çok önemi var derler
Patiseverana Embu haklısın canım detay vermeyince herkeste konuşunca kafam bulanmıştı bu durumlar hiç aklıma gelmedi açıkçası ♥️
Patiseverana Gizem1504 bana açıklama yapmamıştı da ben de sancı falan çıkınca tedirginlikten soramadım neden diye aklıma takıldı bir de herkes konuşunca
bbety Patiseverana 37+0 öncesi prematüre geçtiği için ne olur ne olmaz 37yi görün diye bekletmiştir bence. Yumuşama samcı varsa doğumun kolaylıkla başlayacağını düşünmüştür tahminen. Benim de aynı durumum vardı çünkü doktorun bana hamile pilatesi vesaire yapma dedi 36da
sari_papatyam Patiseverana anne karnında geçirilen günler bebekler için çok kıymetli 38 39 u görse daha iyi olmaz mı🤲🏻
Patiseverana sari_papatyam ah keşke ama duracağa da benzemiyor artık sancılarım çoğalmaya başladı çok baskı yapıyor düzenli değil ama 🫠😃
0Berfin0 Patiseverana hep 37 ve sonrasını istiyorlar ya doğum için belki de bu hafta gelmesin diye hareket etme yat dinlen demiştir canım
Patiseverana 0Berfin0 evet kuzucum en azından 37yi görelim dedi spor falan yapma iş bile yapma dinlen dedi 🌺
tahamommy Patiseverana doktorlar en az 38 olana kadar bekletmek istiyorlar canım gelişiminde vs bi sıkıntı olmadığı sürece, 38. Haftada tamamen herşeyi tamamlanmış oluyor inşallah sağlıkla gelsin
Patiseverana tahamommy aminnn inşallah bilmeyince insan bir tedirgin oluyor bir sürü şey geçiyordu kafamdan 😃
mrvsrcn gecegunduz sizin suyunuz gelmiş aktif doğum başlamış ama hanfendinin sancısı çıkmış ve haftası küçük aynı şey değil
Patiseverana gecegunduz ama senin suyun gelmiş ya bebek için tehlikeli olabilir diye doğum başlasın istemiş olabilir benim sadece yumuşama ve hafif sancılar var kuzu
gecegunduz mrvsrcn hayır doğum başlamadı 😂35. Haftada suyum geldi hastanede 2 hafta bekledim dr kalk yürü falan dedi aksine benim de hep uykum gelirdi 37. Haftada nişan geldi doğum gerçekleşti
cerensare Patiseverana gelişimi güzel ilerliyosa 36 hafta erken diye almak istememiştir ne kadar içerde durursa o kadar iyi sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🥰
mrvsrcn gecegunduz suyunuz bir miktar gelmiş o zaman açılma sancı yoksa kalan su yeterliyse o yüzden bekletmiş sizi açılma olmadığı için sakınca yok harekette 😌