hulya10 açıkçası işime gelince de doktora gitmiyorum. Doktorların şuan 1. Ana kazancı ne biliyor musunuz? İlaç satışı. Hastanelerde kapılarda mümessiller dolanıyor bu ilaci sat diye, bu yüzden güvensizlik var, çünkü günümüzde ahlakli çalışanlar pek yok herkes para için bütün sağlığı hiç ediyor. Bizlere kovid aşısı zorunlu tutuldu ancak sonucu herkes biliyor, sma hastaları için ilaç çıkarıldı ancak sma ya etki etmediği ortaya çıktı. Araştırmaları uluslararası yapiyorum, bir kaç dilim var bu yüzden diğer ülkelerde ki hamile kadınlara yapılan şeyleri de inceliyorum. Hicbir ülkede bizimki kadar ultrason çekilmiyor, hicbir ülkede hamile kadına folik dahil ilaç yazılmıyor, aksine ilaç kullanılması yasak, çok acil durumda olsalar bile kullandırtmıyorlar. Keyfi bir ilaç içmemek değil bu, sizin gibi benim gibi bir çok kadın artık kendini değil karnındakini ve sağlığını düşünüyor, bu yüzden temkinli olmak bence herkes tarafından düşünülmesi gereken bir durum..