Fatmandrsv Başka bir doktora da görünün hemen strese girmeyin yani. Bı doktorları da anlamıyorum felaket tellaları gibi. Ya her bebeğin gelişimi birbirinden farklı beslenmeyi artırın stres olmayın
1sss Fatmandrsv Onu da düşündüm. Bi perinatologa randevu alsam bakarlar herhalde değil mi? Bu zamana kadar doktor değişikliği yapmadığım için bu hafta gitsem nasıl karşılanır bilmiyorum.
1sss Miniginannesiiii1111 Moral bozmamaya çalışıyorum toparlar bir şey olmaz diyorum ama elimde değil kafama takıldı işte 😔
3bebekliannee 1sss Ben kızımı 36+5 de vajinal doğurdum öncesinde ciğer geliştirici iğne yaptılar 2.750 doğdu oğlumda da 36+0 da doğum yaptım 3.250 doğdu ikisi de küveze girmedi şimdi 3.ye hamileyim kızımda tecrübem yoktu ama oğlumda bi kaç kişiden duyarak uyguladığım ve gerçekten fark eden bişey öğrendim taze kaşar peyniri muz ve kabak çekirdeği bebeğe kilo aldırıyor benim tansiyondan kaynaklı erken oluyor doğumlarım bununla beraber diğer hamileliklerimde de progestan kullandım inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻🥰
1sss 3bebekliannee Çok sağolun inşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur. Önerilerinizi de deneyeceğim 😊
Sultankut koalam569_ şeker yüklemesi yaptırdınız mı. Benim de suyum azaldı yükleme yaptırmadığım için mi diye kendimi sorguladım ondan bi sormak istedim
koalam569_ Sultankut diğer iki gebeliğimde yaptırmıştım doktorum bunda yaptırsanda olur yaptırmadan da olur dedi bende uğraşmadım açıkçası
Drkkk 1sss canım moralini bozmamaya calıs ne kadar elımızde olmasada tavsıyem kaşar peyniri,muz,kefir gunluk tüket mutlaka her sabah yumurta da kahvaltında olsun diğer kontrole kadar en azından bırde boyle dene
1sss Drkkk Evet ben de haftaya kontrole gidene kadar böyle bir denemeyi düşünüyorum. Artık evdeyim zaten daha çok dikkat edebilirim. Haftaya da gelişme olmazsa gerisi takdiri ilahi artık.
Drkkk 1sss tahin pekmezde aynı sekılde bunlar bebeğe iyi geliyor ,sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini,Rabbim hepımızın yardımcısı olsun,bebeklerimizi ssğlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin🙏