1sss Kızlar 36+0 bugün. 2250 gr çıktı, 10 gün önce de bu kiloda çıkmıştı yani hiç kilo almamış. Doktor haftaya cumaya tekrar kontrole çağırdı. Kilo almamış olursa 37. hafta alırım bekletmem dedi. Bana bir şeyler söyleyin, moralim çok bozuk.
Sultankut 1sss bacım sana sarılmak istedim aynısı benim de beslenmesi yavaşlamış suyu azalmış hafta içi 36+4 gibi sezaryen dedi hala şoklardayım napcamı bende bilmiyorum başkasına üzülme demek kolay ama Allah bize yardım etsin sağ salim alalım inşallah kucağımıza
Eda_dnz56 1sss şuan birşey demek doğru olmaz 37. Haftada da git belki bu sefer alır almazsa eğer doktorunun dediği gibi olur bebeği alırlar benimde 36. Haftada kilosu geriydi biraz 35 de de aynıydı 2 hafta boyunca öyle olumca bende üzüldüm almıyor işte dedim 37 de gittim çok iyi bir ilerleme vardı 1 haftada çok güzel toparladı 2 hafta gerideydi kısım ama 37. Haftada gittiğimizde 1 hafta ilerlemiş sadece 1 hafta geride dedi her hafta aynı şekilde ilerleyemeyebilirler
Embu 1sss cihazlarda tam ölçmüyor canım korkutmayın kendinizi belki bir daha kine de daha yüksek çıkacak 🤷♀️ bi tanıdığımin başına gelmişti doktor yanlış olcmustu gittiğinde haftasının kilosundaydi bol bol muzla kaşar ceviz yeyin benim kızım çok küçük doğmuştu haftasını karsilamiyordu oda şimdi sürekli bunları yiyorum haftasından önde size de ise yarar belki canım 🤷♀️
1sss Sultankut Niye böyle oldu anlamadım. Doppler normal görünüyor. Son 10 gündür beslenmeme de dikkat ettim oysaki. Allah sizin de yardımcınız olsun, sağ salim kucağımıza alalım inşallah.
Sultankut 1sss amin amin inşallah. Bazen ne kadar dikkat edersek edelim yaşanacak olan oluyor hayırlısı olsun artık
barisata22 Bence de stres yapmayın bende şuan 36+1 deyim baştan beri zorlu bir hamilelik süreci geçirdim plasentam asagidaydi kanamali geçti full , şimdide bebek kendini hazirlamiş dr beklemez daha fazla diyor cuma beni de alicak gibi duruyor sağ salim hepimiz kurtulalım inşallah 💜💜
1sss barisata22 İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım tabii ki ama hamilelik psikolojisi işte insan endişeleniyor. Bir de benim doktorum olumsuz şeyleri söylemez pek, kalbinde küçük bir delik vardı mesela detaylı ultrasonda ona bakmıyor bile. Bugün bir de beynine baktı bir şeyler söyledi ama yine benim anlayacağım şekilde bir şey demedi. İnsan öyle olunca daha çok endişeleniyor bir sıkıntı mı var diye, yoksa sadece kilosuyla alakalı olsa bu kadar kafaya takmam. Bugün çok demoralize etti beni.
1sss Eda_dnz56 Benim bi önceki gidişimin üzerinden 10-12 gün geçti, yani hemen hemen 2 haftada hiç değişmemiş kilosu
Bss977 Haftada 2500 benim bebeğimde karın cevresi iki hafta geriden geliyor. Doktor minyon bir bebek olur dedi canım bana
1sss Bss977 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin size de, kız bebek mi erkek bebek mi sizinki
koalam569_ 32 haftada 2 kiloydu 33 te 1700 e düşmüş. Doppler de bir sorun yok ama neden böyle oldu bilmiyorum. Suyum çok azalmış ciger geliştirici yaptı iki doz. İki dozda 12 saat sonra yapılacak. Bir hafta sonra tekrar gel dedi napcaz hiç bilmiyorum. Bebeği dışarıya hazırlamamız lazım artık dedi
1sss koalam569_ Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Benim de dopplerde bir sorun yok, suyunda bir sorun yok. Protein ağırlıklı besleneceksin diyor başka bir şey demiyor. Ben de bilmiyorum hiç ne yapacağımı.
Sultankut koalam569_ şeker yüklemesi yaptırdınız mı. Benim de suyum azaldı yükleme yaptırmadığım için mi diye kendimi sorguladım ondan bi sormak istedim
1sss Embu Bir kaç defa ölçtü karın çevresini emin olmak için aslında, sürekli de ölçtüğü cihaz zaten. İnşallah gelecek hafta normale döneriz.
Miniginannesiiii1111 1sss üzülmeyin hiç 37. Haftada güzel bir hafta sağ salim kavusun inşallah bebeğinize kilosuda güzel küveze girmez bile Allah’ın izniyle inşallah ❤️
1sss Miniginannesiiii1111 Moral bozmamaya çalışıyorum toparlar bir şey olmaz diyorum ama elimde değil kafama takıldı işte 😔