Glsm48 Ben okul öncesi öğretmeniyim sınıfım zemin katta merdiven sıkıntım yok. Nöbetim de sınıfta olduğu için sürekli bahçeye veya koridora çıkma gibi bir sorunum da yok çok şükür ama illa ki yorulacağız. Sen de merdivenlerden inip çıkarken dikkatli ol tabii branşın ne bilmiyorum ama zemin kattaki sınıfların dersine girmek istediğini müdürüne söyleyebilirsin nöbetlerini de olabildiğince az tutar