Beş ay boyunca her gün günde 10 kez civarı kusuyordum iş yerinde kusmadığım yer kalmamıştı her gün ağlıyordum sinirlerim bozuluyordu çok kötüydü o kadar çok çektim ki Allah kimseye yaşatmasın. Kıyafet olarak yazın elbiselerle geçiyordum soğuklarda hamile pantolonuyla. En kötüsü de ofis arkadaşlarının parfüm kokusu, sigara içenlerin üstüne sinen koku, yemek kokusu sürekli bunlara maruz kalmaktı. Hiçbi şey yiyemiyodum kilo vermiştim hatırlamak bile istemiyorum. Prilam asla işe yaramamıştı, bir iki kez rapor almıştım doktorumdan ama iş yerimde sorun olmasın diye daha fazla almamıştım hep çalıştım. Beşinci aydan sonra bel ağrıları başlıyor zaten, ağırlaşıyorsunuz tuvalet ihtiyacı daha sık oluyor yine rahat yüzü görmüyosunuz yani. Allah çalışan her kadının yardımcısı olsun, çok özenirdim hamile olup çalışmayanlara ve hamile olup kusmayan kadınlara