serpil15 Busradoga ilk gebelikde bende oyle oldum sag kalcam apse olmustu enjektorle aldilar ilrihabi genel cerrahiye gt bence
Busradoga serpil15 dıştan bellidir ama sizin dışta apse olmuştur öyle anladıö benim öyle bir durum değil
serpil15 Busradoga benimki icerden kalcamdan olmustur disarda hicbsy yoktu sanki kalcamda kiloluk tasiyor gibiydim iltihabi aldigi an kus gbi okdum resmen
Kubrr_ Busradoga sıcak suya otur çok iyi geliyor benim de iki üç gündür rahatlattı çok fenaydım krem filan işe yaramadı asla