Benim doğum sırasında makat çatlağı oluştu ona bağlı 2 tane meme tam 3 sene kendim geçirmeye çalıştığım ilerledikçe ilerledi en son ameliyat olup kurtuldum. Kendiniz aman gecer diye beklemeyin lütfen doktora gidin ki uygun tedavi verilsin başlangıçta tedavi ediliyor ama ilerlerse maalesef ameliyat dışında çözüm oluyor ben bu hataya düştüm utandım gitmedim daha cok acı çektim