Kızlar geçen ay regl üç gün erken geldi şu anda da dördüncü gün oldu henüz regl olmadım. dün akşam test yaptım negatif ondan iki gün önce de yapmıştım yine negatifti ama hiçbir belirti hissetmiyorum ne regl ile alakalı ne hamilelikle alakalı acaba hamile miyim değil miyim diye heyecan ve stres yapıyorum şu anda acaba o da regli mi geciktiriyor Yoksa hamile miyim