Kızlr selam 1 yıldır evliyim ve korunmasız ilişki yaşıyoruz bir yıldır en son 29 temmuz 3 ağustos bitiş regl oldum uygulamada gecikme görüyorum ama ben zatem 30. 32 güne kadar gecikeniliyorum her ay test yapmadım su hesaplmayı yapaan biri bana bilgi verebilri mi testi me zaman yapmam oonusunda ağrım da yok