Shineswann Kızlar ciddi mi yaa ben internetten lazer sıkıntı olmaz diye okudum sanki yapıyordum eyvah zararlı mı 😔 çok üzüldüm şu an
[silindi] Shineswann Kesin olarak lazer zararlı demek doğru olmaz da yapılan araştırmaların yetersizliğinden dolayı yapılmaması öneriliyor
canannurr Shineswann benim doktorum 3.aydan sonra gidebilirsin demişti ama ben cesaret edemedim o yüzden gitmedim
aselinannesi38_ [silindi] Vemcaine sprey yardımıyla bölgeyi uyusturup epilasyon kullanabilirsin cnm acıyı baya azaltıyor sadece aldığını hissedersin acısı olmuyor bende
Mavininbiri [silindi] Traş makinası kullanıyorum ben, hamilelik öncesi lazere gittiğim için ağda da kullanmak istemedim, normal makina ile tüyleri alıp sıfırlama makinası ile de üstünden geçiyorum tekrar. Jilet bayağı kötü etki ediyor
Biminikannesi [silindi] lazerli olduğum için epilasyon aleti ile jilet kullanıyorum kıl köklerim inceldiği için sorun yaşamıyorum ama lazere yaptırıp agdaya dönmek kıl köklerini besler ve daha kötü yapar
[silindi] Biminikannesi Ben seans olarak almadım. 1 yıl boyunca ayda bir gittim daha sonra da 2-3 ayda bir gidiyordum yeterli oluyordu işte sonra hamile olduğumu öğrendim bıraktım şimdi jilet kullancam mecbur
rzyemrykvrk meteniinannesi bende lazere gidiyordum hamile kalınca bıraktım jilet vurmanızı tavsiye etmiyoruz eşinizin şarjlı traş makinesi varsa onunla kısaltma yapmanızı öneriyoruz jilet daha da çoğaltır ve canlandırır dediler
mucizem4423 rzyemrykvrk ben de kendime lazere giderken traş makinası almıştım zaten tek perine bölgesinde çıkıyor onla kısaltıyorum idare ediyoruz jiletle alamam ben de şok hassas mahvoluyor cildim
iremc7 Ben genelde hep jilet kullanıyordum tüylerimde öyle çok kalınlaşma yapmıyordu ama hamilelikte sanki tüylerim daha da kalınlaştı ne değişti anlamadım 😂 🤷♀️
Biminikannesi [silindi] anladım canım kesinlikle ama değişik değişik jilet kullanma tek markalı olanı devam et tahriş etmesin birde kıl köklerini değiştirmesin
nurssmom [silindi] valla normalde aşırı tüysüz bir insandım hala koltuk altımda yüzümde bacaklarımda tüylenme yok ama genital bölge ve göbek çok arttı 🤯 doğumdan hemen sonra lazere başlamayı düşünüyorum ama hemen yapmıyorlarmış hiç alışamadım bu durumada. Riskli hamilelik yaşadığım için ağda yapamıyorum ama zaten risksizde olsa kasılma yaptığı için çoğu dr yapmayın diyormuş. Mecburuz bir süre galiba 🥺