[silindi] Kızlar bildiğiniz üzere lazer yasak ama jilet gibi ürünler de tüyleri artırıp kalınlaştırmaz mı? Siz ne kullanıyorsunuz ya jiletle alınca ertesi gün çıkmıyor mu😂
meteniinannesi [silindi] Lazeri gebelikten önce yaptırmıştım ama gebelikle beraber tüylerde geri geldi bana mısın demedi mecbur jiletle hallediyorum lazer zaten olmaz, ağda da bence uygun değil. Tek seçenek jilet. Tüy dökücüde kullanmam kimyasal bebeğe geçebilir
Nissog [silindi] Ben jilet kullanıyorum hiç kalınlaştırmadı aksine inceltti ve azalttı. Şu an hamileyiz diye zaten hormonlardan dolayı kıllar daha yavaş çıkıyor yani en azından benim öyle
Papatya05_ [silindi] daha öncesinde lazer yaptırdığım için evet var ama çok seyrek ve az onları da jiletle hallediyorum çoğalma olmadı yaklaşık 4 yıldır böyle devam ediyorum
rzyemrykvrk meteniinannesi bende lazere gidiyordum hamile kalınca bıraktım jilet vurmanızı tavsiye etmiyoruz eşinizin şarjlı traş makinesi varsa onunla kısaltma yapmanızı öneriyoruz jilet daha da çoğaltır ve canlandırır dediler
Hgknf-223 Nissog benimde azaldı jiletle almama rağmen. Hamile olmadan ömce çabucak çıkardı şimdi çıkmıyo
[silindi] bbety ya işte kökten alınan yöntemlerde de batık ve tavuk derisi görünümü olur diye korkuyorum şimdiye kadar lazerle hallediyordum ama işte malum lazer yasak
bbety [silindi] batık olmasın diye kese yapıyorum ben 10 günde bir duşta. Tavuk derisi gibi görünse de umrumda olmaz heralde zaten sadece aynada flaşla bakınca görebiliyorum orayı 😅
mehmetsaki [silindi] bi anlık acı ya oda ama tertemiz olması insanı rahatlatıyor bide epify kremi araştırın sürekli karşıma çıkıyor alamadım daha memnuniyet çok görünüyor
Nissog Azlpp bende yapmıyor, sıradan jilet değilde iyi marka kadınlar için özel olanlardan kullanırsanız kaşıntı yapmıyor