Nasibveannesi
Normal zamanda bile 3 öğünden 6 öğüne çıkardı doktorum az az sık ye dedi.
Hele ki yaza geliyo saatlerce vücuda birşey girmeyecek bu çok mantıklı gelmiyor bana açıkçası
Üstelik bildiğim kadarıyla hamileyken oruçtan sorumlu değiliz borç olmuyor yani