Nasibveannesi bende 7.5 8 ayın içerisinde olucam bende tutmayı çok istiyorum hatta hamile kalır kalmaz tarihi hesaplandığında aklıma ilk bu gelmişti ama çok yakından tanıdığım biri Ramazan’da hamile olduğunu bilemeden oruç tutmuş ve ikizlerine hamileydi ve malesef 1 ini kaybetti vitamin alamamış... o biraz beni korkuttu ama Rabbim biliyor ne kadar çok tutmak istediğimi, belki tutmayabilirim ve su isteği o zamanlar daha çok artar diye düşünüyorum