AlininAysesii 8 aylık olacağım o zaman ve bebek tahmini olarak bayramın üçüncü günü doğacak, valla o haldeyken düşüneceğim en son şey oruç olur herhalde, kaldı ki hamileyim yani bebeğe günah, tutmayacağım tabiiki.
zbzbzbzb Kızlar bende tutabilirim belki diye düşündüm ama pek mümkün görünmüyor acıktım dedigim an yemek yemeliyim yoksa bayılacak gibi oluyorum
aylaacetin byznr34 canım ilk günler çok etkilenmiyosun ben ilk hamileliğimde tutmuştum 7 aylıkken sonra ki günler vücut artık dayanamıyo günler uzun yinede sen bilirsin ☺️☺️
byznr34 aylaacetin Tabi ki ben bi denemek istiyorum sadece belki ilk zamanlar tutarım belki tamamını belli de hiç. Şimdiden bilemiyorum durumuma göre değerlendiricem canım 😌
aylaacetin Nasibveannesi benimde temmuza geliyo doğum ama tutmayı düşünmüyorum ilkinde tutmuştum çok kötü olmuştum bünye meselesi doktorunuza sorun yinede suyunuz iyiyse tutulabilir ☺️
031965 Lohusa olucam muhtemelen bebişim erken doğmazsa. Gebe olsaydım da tutmazdım çünkü şuan bile içtiğim su yetmiyor şişiyorum bir de bebişim zayıf hepten zayıflardı valla
Seda5892 Nasibveannesi tutmayı çok isterdim ama tutabileceğimi sanmiyorum hem günlerde uzun oluyor o yüzden inşallah kaza yaparak tutarım kendimi iyi hissettiğimde çünkü kasıtlı olarak tutmamazlık yapmayacağım o yüzden içim rahat olacak en azından
Popmum Ben çoktan doğurmuş olurum ama emzireceğim için tutmayı düşünmüyorum dinimizde zorlama yok çok şükür kolaylıklarla dolu ☺️
Ozlemsvr Deletedmom56 bende mart annesiyim. Biz emzirecegimiz için çok susuyacagiz canım o yüzden tutmamak en iyisi. Hem bebek daha çok küçük oluyor o zaman...Ek gıda da felan olsa hiç problem değil tutardık..
Selenaygur Nasibveannesi bildigim kadariyla bu bi secenek degil tutmamaniz gerekiyor bebek icin cok buyuk tehlike olabilir saatler cok uzun bence doktorunuzla falan kesin konusun bu konuyu
Nursemomm Nasibveannesi dinen hamileyken zaten zorlama yok ayrıca o kadar uzun süre aç ve susuz kalmanız ciddi komplikasyonlara neden olur
Gyed Nasibveannesi iyide hamilesin tutmayınca niye borç oluyo zaten son gunlerim açlığa dayanamazsın ki anlamıyorum bu milleti
Snmrzgr0 SevgibiR hamileyken az kusanı hiç duymadım kusuyosan tam kusuyosundur kusmak bu yani adı üstünde hamileyken oruç tutmak hiç duymadım baya saçma bebeğe yazık
Eylul0212 Gyed hiçbir zaman anlayamicam bu tarz insanları bı de kusunca bozulur mu onu tartışıyorlar... Cahil cahil konusmalar...
SevgibiR ebru23 aynn bnde Ramazan'da lohusayim lohusayken oruç tutulur mu bizde bunu tartışalım 😂😂 hiç fikrim yok tutulur mu acaba
biranneadayii byznr34 sacmalamayn millete yanlş bilgii vermeym bi ravuç dolusu istemsiz veya istemli kusma orucu bozarrrrrrrrt bozarrr
biranneadayii byznr34 bence sizzzzz araşştrn oruçç bozuluyor ben dnkltr öğretmnymm siz braz daha arşştrnn
OgretmenEva byznr34 ağız dolusu kusarsanız oruç bozulur ve kaza gerektirir ancak kendini zorlayarak kusarsanız yine bozulur ve 61 gün kefaret gerektirir