enfla benim yazdıklarınla olumsuz bir şey mi var Allah askina. Bu nasil bir cvp ya. Bende prof. Gidiyorum benim içinde kötü bir sonuç cıktı ban doktorum sadece şunu soyledi aldırmayacaksan asla bu testleri yaptırma. Anne karnında bir müdahalesi yok. Topuk kani testlerinde sonuçlar kesinleşiyor dedi birkaç haftada. Stresli bir hamilelik anneler icin ve beber için daha riskli dedi.. Ayrıca ben olumsuz bir hitamda bile bulunmamışken nasil yaegiladimi düşünüp böyle pervasızca yazarsınız. Rabbim herkese saglikla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip.etsin.