GUgugugugu doimom İnşallah benimde öyle olur çok fazla göğüs ağrım hassasiyetim var ama bu her adet önceside olurdu zaten. Bugünde tek çizgi görünce umudumu tamamen kaybetmiştim
doimom GUgugugugu hayır sakın bunu yapma umudun hep olsun herşey nasip kısmet Allah en hayırlı zamanda veriyor inan🤲🏻 umudunu yitirme doktorum bana bu ay olmaz yumurtalar gelişmemiş bu ay umutlanma ama yinede nasip dedi gerçekten de öyle oldu 🤲🏻
GUgugugugu doimom Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏 Allah bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🏻
doimom GUgugugugu aminn inşallah🙏🏻 Allah’ım tez zamanda hayırlı zamanda sanada ve isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🏻 ovulasyon testiyle dene ve takviye edici miyositol positive kullanabilirsin ben ikisininde etkisini gördüm diyebilirim❤️ 4 yıldır bekledim bebeğimi doğru zaman bu zamanmış arkadaşım sende stres yapma
GUgugugugu doimom Bugün beta baktırdım 0,200 çıktı. Artık gebe olmadığım kesinleşti ama normalde ayın 18’inde adet olmam gerekiyordu demek ki klomenin etkisinden dolayı adetim gecikiyor yoksa adetlerim düzenlidir. Her şeyin hayırlısı