nesey34 benimki beta değerim 11 binlerdeydi doktor kese görünmüyor dedi büyük ihtimalle sağlıksız gebelik dedi sonra başka doktor kese bozul gibi büyük ihtimalle sağlıksız gebelik dedi aynı 2 gün yatış verdiler kanama olmadı lekelenme oldu ara da bir hastaneden çıktım hayırlısıyla 10 gün kadar bekledim doktor karından bebeği çok az gördü ve alttan kalp atışını duyduk karından hala çok küçüktü 9. Haftanın içinde karından duyduk kalp atışını zaten bebeği görürseniz kalp atışını da duyarsınız