nesey34 bana önce ultrasonla baktı kese gayet iyi sıkıntı yok dedi yinede alttan bakalım belki görürüz bebeği dedi , geç döllenme olmuştur ondan adet tarihinle uyumuşmamış olabilir dedi 1 hafta sonra gel dedi ama heryerde görüyorum genellikle 7. Hafta ve sonrası kalp atışı duyuyorlar yani önümde en az 2 hafta var bekleyeceğim inşallah sağlıklı gebeliktir , sende telaşlanma biliyorum hiç kolay değil aynı durumdayız ama az kalmış inşallah benden önce öğrenirsin Rabbim yardımcımız olsun inşallah, sakın kürtaj için acele etme bekle bebeği 9. Haftada gördüm diyen bile var ❤️