Ben de kararsizdim ama yaptırdım ,tokluk 175 çıkınca mecbur diyetisyene gönderdi ,normalde dikkat eden biriyim ama yüklemeden bir gün önce şekeri yükseltecek şeyler tuketmistim ve su hiç icememistim bunlar da etkiliyor Muş.Diyetisyen ve dahiliyeye birlikte gidiyorum.Son gectigim.ay ölçüm yaptım aslinda şekerli şeyleri kontrol yediğim zaman yükseldiğini görmedim açlık ve tokluk için söylüyorum yani açlığım 100′u geçmiyor Toklukta 140 i gecmiyor gayet normal gidiyor zaten yememe dikkat eden biriyim bebekten dolayı onun haricinde de hamile kalmadan önce de zaten annem de şeker hastalığı olduğu için çok dikkat eden birisiyim tatlıya aşırı dusmuyorum şekeri yükseltecek şeyler pilav falan zaten normalde yiyen biri değilim. Gebelikte ekstra dikkat ediyorum o şekilde güzel gidiyor şu an