esenkymn stok yapmayın bence, her bez her bebeğe yaramayabiliyor. Deneme paketleri satılıyor, bebeğinize uygun olan bezi bulduğunuzda stok yapmaya başlarsanız daha iyi olur. Tercihimi molfixten yana kullandım. Tüm çocuklarıma da onu kullandım. Bi problem yaşamadık çok şükür.