esenkymn Kızlar bebek bezi olarak hangi markayı önerirsiniz birdee yeni doğmuş bir bebek 1 numarayı kaç paket kullanır ? Ve numaralara göre kaç paket almam lazım stok yapalım diyorum
myangelson esenkymn stok yapmayin pişik yapabilir. Doğumdan sonra deneyin öyle stok yaparsınız. Ben Molfix Pure soft kullanıyorum oğlumda. Numaraları da bebeğe göre değişkenlik gösteriyor biz 1 numarayı 2 paket kullandık ama 2. Pakete geçince icinden biraz kullandiktan sonra kucik gelmeye başladı. Bacaklarını sıkmaya başladı daha sonra 2 numaraya geçtik onu da çok kullanmadık belki 3 paket ancadir. 3 numara kullandık baya. 1 aydır falan da 4 numara kullanıyoruz 2. Paketimiz
G-k esenkymn bence bir numara sadece bir paket alın çünkü çok çabuk kendilerine geliyorlar bir tane de 2 alın stoğu 3 ile yapın, eksik olursa bir tane daha 2 numara alırsınız zaten. Ama 3 uzun süre gidiyor. Ben sleepy baby turco denedim sızdırma ve pişik yaşadık. Düzenli olarak purebaby kullanıyoruz. (Her bebeğin cildi aynı değil bu yüzden stok konusunu abartmadan yapmak en iyisi)
2Princess1Mom esenkymn Molfix pure soft. 2 paket 1 numara kullandım sonra 2ye geçtim. 1 ay 26 günlük kızım 3. Paketteyiz 2 numarada. 😊
PapatiA esenkymn stoklu almayın bence her bebegın buyumesı farklınelınızde kalır , ben molfıx kullandın
erikarpuz esenkymn daha doğum yapmadım 2 ayrı markadan birer paket aldım deneyerek devam ederim stok yapmaktan korktum açıkçası
Nrgalt8 esenkymn Ben prima Premium care bebek bezinden biraz stok yaptım açıkçası. Tek yumurta ikizlerim olacağını göz önünde bulundurarak şimdiden bebek başına 2 tane 1 numara, 2.5 paket 2 numara ve 3 paket 3 numara aldım şimdilik. Özellikle indirim takip etmenizi öneririm. Genelde tüm paketleri %50 indirimle aldım.
Zeynoo16 Nrgalt8 benimde kızım doğmadan 4 numaraya kadar Stok yapmıştım ve stoklar yeni bitti kızım 1 bir yaşında pişik sorunu illa yaşadık fakat bu bezden kaynaklı değil tabiki diş çıkarma döneminde oldu genel olarak prima sızdırma yapmıyor bende hep indirim den aldım hep yarı yarıya fiyat ve denk geldikçe alıyorum elimde olsa bile illa bitiyor evet pahalı ama indirimli alınca diğer bezlerle aynı fiyata denk geliyor 😌
Beyza_35 esenkymn 1 numara molfix aldık 82 adet yeterli diye düşünüyorum. Daha alışverişimi tamamlamadım bakalım.
Ayse71 esenkymn oğlumda ilk prima kullandım sonra molfixe geçiş yaptım ikisindende memnundum şuan kızıma molfix aldım bakalım kullanıcaz görücez iyi gelirse molfixe devam edicez her bebeğe her bez iyi gelmiyor deneyip göreceğiz 🤗
Nurronn esenkymn bim markette jenny wily diye bi bez var bebeğim 2 aylık biz ondan kullanıyoruz pişikte yapmadı uygun fiyatlı dilerseniz ondan bi kullanın
1903kartalice Doguma 1 ay kaldi Prima premium care 70 li paketten 2 tane aldim indirimdeydi 1 alana 1 bedava ins pisik yapmaz Bence çok kilolu dogmayan bebekler 2 paket bitirir 1 numaradan
Accountant esenkymn molfix premium kullanıyorum 25 günlük bebeğim ve şuana kadar 5. Paket bitmek üzere
Eyllo Kızlar 1 numaradan kaçlı paket aldınız aylık olan mı mesela 210lu var ondan 1 paket yeterli mi çok mu sizce
Busra1904 esenkymn valla ben molfix 0 yenidogan ile başladım 3 kiloyu biraz geçince de molfix 1 numara ile devam ediyorum şu an. Sleepy hiç beğenmedim bantları açılıyor sızdırıyor . Prima premium care yenidogan da kullandık o da güzel ama pahalı diye molfix e geçtim. E bebek de indirim zamanları oluyor . Migros gibi yerlerde 1 numara molfix baya oluyor indirimler 🌸
Dileeek- Busra1904 bir şey sorucam yenidogan bebek bezi 1 paket alsak yeter mi 1 ay sonra 1 numaraya mı geçiyor
nilsumm esenkymn Molfix Sleepy markasını öneririm😍 askım her bebekten bebeğe göre değişir kaç paket bez kullanılacağı canımsu