Bumah ben hapı daha rahat kullanıyorum tad almak istemiyorum artık ilaçlardan yutup kurtulayım zaten 30+1 üm ve halen sabahları aralıklı olarak kusuyorum yumurtadan tiksindim bazen soyarken bazen ağzıma koyduktan sonra çiğnerken hop lavaboya bide oğluma çaktırmamaya çalışıyorum 6 yaşında soğumasın yumurtadan diye . Doğurup ne ilaç kullanmak istiyorum ne de yumurta yemek bunları görmek istemiyorum