topcukb Minamom_ Ben dün kan testi yaptırdım yine dayanamadım ama negatif sonuç reglıma 5 gün var daha ama umudum yok gibi adetimin gecikme olursa eger bakıcam bidaha
AdaKaranfili Dygkyz aynisini birebir bende yasiyorum.bugun karin agrim cok fazlaydi.goguslerim asiri hassas. Gaz meselesini hic soylemim. Bat 13 eylul.
Minamom_ topcukb önceki gebeliğimde 5 gün kala çıkmamıştı benimde regli günü çıktı kanda bazen geç dölllenme olabiliyor inşallah mucizeniz sizi bulur♥️🥹
Minamom_ Kızlar şimdide awoxla yaptım 6 gün var Reglime innovitadna sonra avoxda böyle çok silik çıktı🫣 yarın yine mi yapsam
Busyusad karamel008 benimde bat 14 bende dün yaptım negatif ti yarın tekrar yapmayı düşünüyordum yapmasam mı o zaman sen tekrar ne zaman yapmayı düşünüyorsun canım
Busyusad karamel008 ya bende yarın yapıcam da yine üzülmekten korkuyorum senin bat kaç canım benim 14
Minamom_ ilkiminannesi evet yapıcam göğüslerim çok hassas yani regli öncesi gibi değil inşallah pozitifsede sağlıklı gebeliktir🥹 çok teşekkür ederim
Minamom_ ilkiminannesi Şimdi yaptım biraz daha silik belirginleşti bat 15 erken yakaladı galiba var gebelik
Busyusad karamel008 eabb karamel008 inşallah pozitifi görürsün canım dua edicem sana hayırlı şekilde Allah gönlüne göre versin Rabbim isteyen herkese de nasip etsin
Busyusad Minamom_ görünüyor çizgi canım ben gördüm inşallah bebişin seninledir bence kan ver kesinleştir hayırlısı olsun hakkında inşallah haber ver banada
Minamom_ Busyusad bugün gidicem kan vermeye canım cok teşekkür ederim ♥️ Allah herkese hayırlı haberler versin🙏🏻🙏🏻