karamel008 topcukb Ben 3 tane test almıştım biri gitti ikincisini çarşamba günü üçüncüsünü de adetten 1 gün önce yapacağım hayırlısı olsun 😁🥰
Busyusad karamel008 ya bende yarın yapıcam da yine üzülmekten korkuyorum senin bat kaç canım benim 14
Minamom_ Kızlar ilk idrarla yapmadım çok silik cıplak gözle görüyorum sanki acaba kan versem mi bat 15 Eylül 6 gün var
pinkella Minamom_ bence kan için biraz daha beklemelisin canım ben silik çizgi görüyorum ilk idrarla testi tekrarla istersen
edayyyy Minamom_ bu test bi kere bana da böyle yaptı sonra regl oldum başka test daha yap yarın bence
pinkella https://hizliresim.com/rc5q78k] ilk idrarla yapmadım kuruma çizgisi mi anlayamadım bat 15 Eylül testn markası Prodoctor
Minamom_ pinkella geçen ay bana o marka yalancı pozitif verdi canım 🥹 predictor early değil dimi prodoctor
pinkella Minamom_ benimde pek güvenim kalmadı 5 li almıştım 4 ü böyle çıktı Awox sipariş verdim bide ona bakıcam
Minamom_ pinkella artık o kadar çok var ki gerçekten pozitif çıksa bile şüphe eder olduk innovita iyi hassas dediler diye onu alıyorum artık strip diye daha güvenilir gibi geliyor ben ilk gebelikte prodictor ile öğrenmiştim ama bunda bilemiyorum işte
Minamom_ pinkella reglim 15 eylülde 6 gün var🫣 evet göğüslerim inanılmaz dolgunlaştı ve kaşık ağrısıyla belim ağrıyor ilk gebeliğimde böyleydi ama 5 gün kala bu testlerde hiç bişe çıkmayıp regli günü 160 betayla öğrenmiştim
pinkella Minamom_ işte bu süreçte malesef 6 gün bizim için çok uzun geliyor kimisi söyleniyor erken öğrenince nolcak diye evet belki biraz üzülebiliyoruz ama insan sabredemiyor inşallah pozitif görürüz Eylül mucize getirir 💙
Minamom_ edayyyy öyle mi bunda böyle yapan hiç denk gelmemiştim yarın başka testle ilk idrarla denicem teşekkür ederim🙏🏻🫣
edayyyy Minamom_ bilmiyorum belki de kimyasal yaşadım o ay çok sancılı bi kaç gün gecikmeli regl olmuştum
Minamom_ pinkella öyle bişe değil ki insan o anda bilmek istiyor 🥹 Allah gönlümüze göre versin inşallah o ay bu aydır isteyen herkes için♥️