Kızlar merhaba bugün öğlen saatlerinde nişanım geldi akşam 4 de randevum vardı doktor ultrason ile karnımdan baktığında açıklık olmadığını söyledi ama nst de sancılar 37 40 50 değişken şekilde çıktı hemşire sancı hissetmiyor musun diye sordu bende hayır dedim tuhaf nst de sancın resmen var ama hissetmiyorsun dedi. Sonrasında doktor eve gönderdi suyun gelirse ya da kanama tarzı bi durum olur sancıların 5 dk da bir olursa gel dedi. Şuan arada çok çok hafif bel ağrısı oluyor ama rahatsız edici boyutta değil. Bu durumda olupta ne kadar süre sonra doğum yaptınız acaba ? Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim