Betulpehlivan canımm sakin ol inşalalh atlaticaksoniz burda bir bayan okumuştum açılma ile uzun süre dayanmış haftan çok çok kötü değil ama 28 den sonrası daha iyi olur bol bol dinlen tuvalet harici kalkma ayaklarını havaya kaldır canım ama sola yapmayıda unutma sırt üstü çok yatmak ta iyi olmadığını söylüyorlar kan akışı acısından bebeğe.atlaticaksiniz Allahın izniyle.acilman neden olmuş peki doktorun birşey dedimi ağrı üzerine mı gittin