Betulpehlivan geçmiş olsun öncelikle canım insallah zamaninda gelirler rabbim korusun sizi bende 20.haftamdayım ve 30 mm yaziyo ikizlerime hamileyim nst de sancim çıkmıştı erken dogum riskin var dediler bu uzunluk suan icin normal mi değil mi? benim hic bi bilgim yok doktorlar hic açıklama yapmadi😔
Serklaj falan diyolar burda duydum ondan yaparlar mı ki acaba söylesem cok korkuyorum bebislerimi kaybetmekten 😔😭 bilgin varsa beni aydınlatır mısın