Simlifar rica ederim ne demek, benim açılmam ve kısalmam fazla olduğu için en ufak bir iş bile yapmadım doktor hep yatıcaksın dedi sizin durumunuzu bilmiyorum o yüzden ama yorulmak da kısalmaya filan çok çabuk etkiliyor diye duydum imkanınız varsa yatın sizde. Ben dikişlerimi aldırana kadar hiçbir sorun yaşamadım çok şükür ne açılma, ne kasılma, ne batma olmadı bende :) başka varsa sorunuz sorun lütfen