Simlifar merhaba geçmiş olsun, benimde açıklık ve hunileşmeden dolayı 23. Haftamda Serklaj yapılmıştı . Çok şükür şuan 35 haftalık olduk . Bu süreç içerisinde zorunlu ihtiyaç hariç hiç yataktan kalkmadım ve halada devam ediyorum. Merak ettiğiniz birsey varsa sorabilirsiniz 🌸 insallah hepimiz zamanında alırız bebekleri kucağımıza 🤲🏻