kyaas madem öyle ülkenin yarısı niye bu testleri yapmıyor veya sıvı aldırmıyor herkes salak birtek sen mi akılllsın sıvı aldırırken bile kaç tane imza atılıyor düşükle sonuçlanırsa sebebi hastane ve doktor değildir diye bebeğe zararı olmasa zaten imza falan atılmaz rutin bir şey gibi yapılırdı istersen daha fazla yazıp batma