_gunes_7 benim ilk hamileliğimde 3.40 gibi bir şeydi sıvı aldırmadım fetal yaptırdık hiç bir sıkıntı çıkmadı sağlıcakla doğdu kızım da şükür🤲🏻 risk doktorların dediği kadar yüksek değil bşr sürü örnek var benim gibi, şuan tek pişmanlığım o zamanlarda çok ağlayıp kızıma bir sürü stres yansıtmam oldu siz böyle yapmayın iyiyi düşünün 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bir an önce fetal DNA yaptırın kafanız da rahat olsun🤲🏻🤲🏻🤲🏻