
Kızlar az çok okudugum postlara göre kendimce yorumladım. Sanırım daha pik değil yarın koyulaşır gibi geliyor. Sizcede öyle mi? Bugünü yinede boş geçirmiyim değerlendireyim yarın ve diğer günleride değerlendirsem kötümü olur iyi mi olur bilemedim.
Yaa bu cinsellik konusunda genelik konusunda ne çok eksiğim varmış yeni farkediyordum 😒