ecemiyy kızlar bu marka yalancı çizgi çıkarıyor mu görsel eklemek istiyorum ama ekleyemiyorum çok aşırı silik bir çizgi çıktı
Papatyaaam1 ecemiyy bende de çok sılık çıkmıştı hassas bır test miş hemen çıktıysa olabılır ama kuruma cızgısı verıp vermedıgını bılmıyorum
anonimhesapp Hemen çıktıysa doğru olabilir beklediyse kuruma çizgisi çıkarıyor bana 2 kere çıkarttı öyle
Papatyaaam1 ecemiyy bence var ama umıtlendırmek ıstemem yine çok çok yeni olduğu ıcın olabılır yarın sabah productor yap ben ınnovıtayla ogrendım productor le garantılemıstım
Busraaaakkk ecemiyy canım sende de silik görünüyor benimki kadar net olmasa da ben ikinci kez tekrarlamıştım onda da daha koyu çıkmıştı
Lilo128 İnnovita bendede 2 kere silik çıkardı kuruma çizgisiydi oyüzden biraz daha bekleyin. Gerçekten çok hassas bir test 10 hcg algılayabiliyor. İnşallah vardır Allah gönlünüze göre versin
ecemiyy Papatyaaam1 prodoctor var trendyoldan almştım yarın mı bakıyım ondan seninkide mi böyleydi hayalet gibi görüyosun dimi delirmiş olamam heralde:))
ecemiyy Papatyaaam1 cnm baktım senin sayfana seninki bi tık daha net benim adete 15 gün var daha ama böyle çıktı benimde
Papatyaaam1 ecemiyy he ama 15 gün varmış daha o ozamana kadar netlesır ben 13 gün varken o sekılde ogrendım kan verdım kan da 0.10 du son 4 5 gün kala 383 le ogrendım