seyma281015 NhLpRn Aaa Aylin hanıma mı gidiyorsunuz 😊 bana fiyatlar hakkında biraz bilgi verebilir misiniz
seyma281015 NhLpRn fena değilmiş aslında ama o kadın da hamile yani Benim doğumumda izinde mi olur artık bilemiyorum 😊 Harika bi doktor ya takipteyim hep. Bunlar Doğum yaptıysa benim yaptığım neydi diyorum izleyince 😂
lisadelallara Tugbakaya merhaba benim resmi de yorumlarsanız çok sevinirim https://i.hizliresim.com/lqpDmb.jpg teşekkür ederim
Rabiaraabb Tugbakaya herlkez öyle diyor bende öyle hissediyorum ama doktor bana kız ihtimali verdi 😀😀
NhLpRn seyma281015 evet çok güler yüzlü ve ilgili tavsiye ederim size de bebek doğduktan çok kısa bi süre sonra işine dönecek ve bebek için muayenehanesine bi oda yapılıyor☺️ Sorun olacağını sanmıyorum arayıp bi konuşun isterseniz
Tugbakaya lisadelallara ay senin kız gibi kuzum ben de çok anladığımdan değil sadece tahmin ediyorum kemik yapısına yerleşimine göre