Bat 19 , 4,5 eylül yumurtlama ve çatlama oldu değerlendirdim bu ay takviyelerimi düzenli kullandım amh 2.50 çıktı diğer hormonlarımda normal çıktı bu ay yaptığım testlerde eşimde test verdi ondada hiçvie sorun görünmüyor. hadi bakalım hayırlısı 1 yıldır istiyoruz 🩷